השתלה בראייה הוליסטית

שתלים דנטליים הם פתרון הולם, נוח ואסתטי המאפשר תפקוד קרוב ביותר לשיניים טבעיות, אך עצם הפעולה של ההשתלה גורם לחששות אצל המטופלים החל מן הניתוח עצמו דרך ההתאוששות מן התהליך וכמובן הצלחת השתל להיקלט היטב ולא להידחות על ידי הגוף. במרפאת ד"ר יסקין אנחנו ממליצים על שילוב של השתלת שיניים קונבנציונלית בשילוב עם שיטות ריפוי הוליסטיות, שילוב אשר מאפשר למזער ואף לבטל את תופעות הלוואי הלא רצויות לאחר ההשתלה ולהכין את הגוף מבחינה פיזית ונפשית לקליטת שתל השן. כל שן ושן קשורה לאיבר מסוים בגוף, לזוג מרדיאנים, לתחומי חיים מסוימים וכן לחוויות רגשיות

(הרחבה: אנרגיה ורגשות בשיניים). כל שן חסרה גורמת לחוסר איזון אנרגטי בגוף ומסיבה זו מנסים ככל האפשר לשמור על השיניים בפה.כשהשיניים חסרות ואין עליהן תחליף, מקום החניכיים והעצם לא מגורה מבחינה פיזית

(לחץ הלעיסה שומר על העצם) ואז העצם מתחילה לאבד את תכונותיה הפיזיות (עובי, גובה, דחיסות), האנרגטיות והרגשיות: עמידות, יציבות רגשית, כושר להתמודד מול מצבים הדורשים "עמוד שדרה".ההשתלה היא טראומתית לעצם הלסת והחניכיים שצריכות לקבל גוף זר ולקלוט אותו כמו חלק חדש ומבורך כי הוא בא להחליף בכל הרמות את השן החסרה.

טיפול טבעי תומך:

בטיפול שיניים בגישה הוליסטית אנו מתייחסים לרוב לרבדים עמוקים יותר שקיימים בקשר גוף – נפש. לכולנו ברור שגוף אשר נמצא בפני הליך רפואי/ כירורגי כזה או אחר ידע להתמודד עם הטראומה טוב יותר אם ננקוט במספר פעולות מקדימות ונדע להכין את התשתית למאורע תוך התייחסות למצב הגופני והנפשי כאחד. כאשר באים לקראת הגוף, באופן לא אגרסיבי ופולשני אלא בשיתוף וקבלת אישור של הגוף ישנו סיכוי גבוה הרבה יותר לחוות הצלחה טיפולית וקליטה מוצלחת של שתלים, פחות כאב, נפיחות, דלקות ולכן שימוש מופחת במשככי כאבים ותרופות נוספות.

טיפול תומך ורפואה משלימה במרפאת ד"ר יסקין:

• מודעות – טיפול אנרגטי טרום השתלה. מטרת הטיפול היא לשחרר משקעים רגשיים שליליים. כלומר, "לנקות את המקום" מבחינה אנרגטית- רגשית ולאפשר השתלה קלה יותר תוך מזעור נפיחות וכאבים. הטיפול האנרגטי ניתן באמצעות שיטת B.A.T, אשר בנויה על בסיס נקודות תדר אנרגטיות, העלאת תכנים מתת- המודע והילינג משולב עם דמיון מודרך.

• הכנה וטיפול הומאופאתי – פורמולות הומאופאתיות מיוחדות המסייעות לגוף למזער את הטראומה ואת עודף תגובת הריפוי הראשוני (נפיחות וכאבים) בנוסף וכמובן Rescue Remedy.

• טיפול אנרגטי לאחר ההשתלה – ניתן במרפאה טיפול אנרגטי דקות ספורות אחרי ההשתלה.

לסיכום:

השתלות שיניים הן פתרון הולם, נוח, אסתטי ומאפשר את התפקוד הקרוב ביותר לשיניים טבעיות. שילוב של השתלת שיניים קונבנציונלית בסיוע שיטות ריפוי הוליסטיות, מאפשר למזער ואף לבטל את תופעות הלוואי הלא רצויות של ההשתלה ולהכין את המטופל לקראת ההליך הכירורגי וההחלמה שתבוא בעקבותיו בצורה מיטבית מבחינה נפשית וגופנית.